Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Szanse i wyzawania nowoczesnej dystrybucji

Premium

· · 5 min
Szanse i wyzawania nowoczesnej dystrybucji

ABC Data opublikowała niedawno wyniki finansowe za pierwszy kwartał tego roku. Okazały się one nie tak dobre, jak w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jaka jest przyczyna?

Ilona Weiss: Wyniki za pierwszy kwartał są zgodne z naszym biznesplanem na ten rok i założeniami, które uwzględniliśmy w trzyletniej strategii. W żaden sposób nie przedstawiają całościowego obrazu spółki, która jest w świetnej kondycji finansowej. Dane z ubiegłych lat wskazują, że udział EBITDA pierwszego kwartału w całkowitym wyniku ABC Data kształtuje się na poziomie 20–23%, podczas gdy w ubiegłym roku osiągnął 27%. Pokazuje to, jak wysoką bazą był pierwszy kwartał 2015. W tamtym okresie zaistniał szereg zdarzeń, które firma ABC Data aktywnie wykorzystała, dzięki czemu przychody spółki były wyższe. Obecnie mamy inne otoczenie regulacyjne i gospodarcze, dlatego pierwszy kwartał nie powinien być odczytywany jako prognoza tego, co będzie działo się w kolejnych trzech. Nasze cele biznesowe zostaną osiągnięte w zapowiedzianym przez nas czasie. Mamy do tego bardzo solidne podstawy...

Zostało 86% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »