Anna Connor - Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?
Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje.
25 kwietnia 2024
Szefie, nie ulegaj lizusom, bo szybko tego pożałujesz
Pracownikom opłaca się schlebiać swoim przełożonym, bo dzięki temu mogą zyskać ich przychylność. Z kolei szefom podatność na komplementy może przynieść negatywne konsekwencje. Nadav Klein z Katedry Zachowań Organizacyjnych INSEAD opowiada o badaniach, podczas których sprawdził, z jakimi kosztami muszą się liczyć liderzy, którzy są nadmiernie chwaleni przez swoich pracowników i jakie reakcje mogą ich przed nimi uchronić.
24 kwietnia 2024
Efektowny marketing czy efektywny biznes?
Dlaczego marketing i biznes nie zawsze idą w parze? Dlatego, że marketing to nie konkurs piękności lecz konkurs skuteczności.
23 kwietnia 2024
Pięć sposobów, by dać się zobaczyć i usłyszeć w miejscu pracy
Poruszanie się w złożonym środowisku pracy wymaga przemyślanej strategii, aby Twoje zdanie było wyraźnie słyszane. Od wpływania na kluczowe decyzje, po udział w znaczących projektach oraz umiejętność zaznaczenia swojej obecności są czynnikami skutecznego kierowania karierą. Oto pięć technik, które mają na celu podniesienie Twojej widoczności, dzięki czemu Twoje starania zostaną nie tylko zauważone, ale także docenione.
22 kwietnia 2024
Co każdy prezes
powinien wiedzieć o AI
Jackie Rocca: Jak Slack rozwiązuje problemy użytkowników za pomocą AI
W tym odcinku podcastu „Me, Myself, and AI” Jackie Rocca, wiceprezeska ds. produktu w firmie Slack, opisuje, jak jej zespół podchodzi do projektowania nowych produktów w przestrzeni generatywnej sztucznej inteligencji, oraz przedstawia pewne prognozy na przyszłość.
25 kwietnia 2024
Anna Connor - Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?
Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje.
25 kwietnia 2024
Szefie, nie ulegaj lizusom, bo szybko tego pożałujesz
Pracownikom opłaca się schlebiać swoim przełożonym, bo dzięki temu mogą zyskać ich przychylność. Z kolei szefom podatność na komplementy może przynieść negatywne konsekwencje. Nadav Klein z Katedry Zachowań Organizacyjnych INSEAD opowiada o badaniach, podczas których sprawdził, z jakimi kosztami muszą się liczyć liderzy, którzy są nadmiernie chwaleni przez swoich pracowników i jakie reakcje mogą ich przed nimi uchronić.
24 kwietnia 2024
Efektowny marketing czy efektywny biznes?
Dlaczego marketing i biznes nie zawsze idą w parze? Dlatego, że marketing to nie konkurs piękności lecz konkurs skuteczności.
23 kwietnia 2024
Poznaj przełomowe metody od światowych ekspertów i buduj zwycięską sprzedaż!
Strategiczne przywództwo kobiet
Odkryj Zaufanego Doradcę
Subskrypcja "MIT Sloan Managemenet Review Polska" Twoim przewodnikiem w drodze do sukcesu
Gdy badanie zaangażowania wprowadza w błąd
W ciągu kilku miesięcy z działu księgowości firmy For Fun Toys, producenta zabawek, odeszły trzy osoby. Kiedy dyrektor finansowy dowiaduje się o kolejnym wypowiedzeniu, razem z szefową działu HR postanawia sprawdzić, dlaczego mimo wysokich wyników w badaniu poziomu zaangażowania rotacja wśród pracowników jest tak wysoka.
1 kwietnia 2023
W pułapce niejasnych oczekiwań
Producent napojów owocowych Sady Jarzębskich chce wprowadzić na rynek nowy produkt. Wszystko oprócz strategii komunikacji jest już gotowe. Przetarg na jej przygotowanie wygrywa wielokrotnie nagradzana agencja Creativity Leaders. Niestety, opracowana przez nią kampania zupełnie rozmija się z wizją klienta, a czas na wprowadzenie produktu na rynek nieubłaganie ucieka.
1 lutego 2023
Prawdziwy koszt chmury
Fakturex, szybko rozwijająca się firma świadcząca usługi księgowe, zdecydował się swego czasu na migrację do chmury. Pięć lat później zaczyna dostrzegać długoterminowe konsekwencje kosztowe tej decyzji. Wydatki związanez korzystaniem z cloud computingu zaczęły niekorzystnie wpływać na zysk firmy. Optymalizacja infrastruktury IT stała się palącą koniecznością.
1 grudnia 2022
Doświadczony specjalista czy utalentowany junior?
Przedsiębiorstwo produkcyjne wdrożyło oprogramowanie do obsługi automatyki przemysłowej, którego jedną z funkcji miało być przekazywanie danych do firmowego systemu informowania obszaru produkcji. Rzecz jednak nie działała tak jak powinna. Ekspert, który miał to naprawić, nie dojechał, system zawiódł. Firma prawie straciła kontrakt.
1 września 2022
Którędy do cyfrowej przyszłości?
Masz do wyboru jedną z czterech ścieżek transformacji.
1 listopada 2021
Automatyczne rozwiązywanie problemów
Sieć sklepów ze sprzętem AGD RTV klasy premium po początkowym zastoju sprzedaje obecnie więcej niż kiedykolwiek przedtem. Boryka się jednak z problemem braku odpowiednio kompetentnych pracowników, niezbędnych do tego, by zapewnić swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie. W dłuższej perspektywie stanowi to zagrożenie dla pozycji rynkowej firmy i jej rozwoju, a nieoczekiwanym rozwiązaniem tego problemu może okazać się automatyzacja części procesów.
1 listopada 2021